tisdag 7 maj 2013

Inte bara sol...

Nej, även värmen har gjort sig ett besök idag. Och jag älskar det! Njutit varje ögonblick idag. Hörde att Norrland har sin sommar en torsdag, vi fick den en tisdag!!! Tjoho!!! Synd bara att underbart är så jädrans kort!

Imorgon kl 20 (ingen dålig pricksäkerhet) ska det regna... Ända tills på måndag... Iaf enligt min väder-app! Och väder prognoser måste man väl lita blint på antar jag...

Dagen har iaf väckt mina förhoppningar och förväntningar inför vad som skulle kunna komma längre fram...

Med sol och värme dök det även upp en cooling på gården... Han sa själv att han var otroligt snygg idag! Och visst får man hålla med!!!



1 kommentar:

  1. Ja jag såg det på fejjan att Sverige har haft sommarväder idag.
    Härligt!


    Hälsningar
    Yohanna
    som skickar med en länk, för nu är det dags igen:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2013/may/real-life-ovantade-talanger-2.html

    SvaraRadera